Wednesday, March 17, 2010

AKU?


-Aku?Aku tu sapa?Aku Pandan.Pandan tu nama orang bagi kat ko?Itu nama..bukan diri ko..Nama adalah manusia bagi sesama manusia.so,sapa ko sebenarnya?Soalan yang bisa membuat semua orang terdiam.adeii..pikir sendiri laa iye..

Friday, March 12, 2010

ARTWORK DEDULU





-Jutaan terima kasih kepada Norlia Kamarudin diatas artwork lama gua ni.Ini adalah satu permulaan gua mula berkartun..Gua salah seorang geng editorial dalam pembikinan majalah sekolah gua ketika itu iaitu majalah Baiduri di Sekolah Menengah Syeikh Abdul Ghani (SMSAG) tahun 1992 kalau tak silap.Artwork ni dah 18 tahun tu..heheh.Kalau gua tengok balik malu pun ada..heheheh..cam syial je gua lukis time ni..tapi inilah pembelajaran dan pengalaman.Mana ada orang terrer je terus ye tak!?Heh..(PANDAN)

Wednesday, January 6, 2010

2010


-Gua tengah mencari diri sendiri...(PANDAN)
Blog Widget by LinkWithin