Thursday, April 9, 2009

Abah gua punya cerita...


-Penah sekali Abah gua penah tanya kat gua...Apa nak jadik ko ni?? Dah beso panjang beli mainan lagi..cam bebudak!!orang beli la beras!!Buleh gak dibuat makan..Ini beli komik laa..tengok cita kartun laa...Ha!Ha!ha!Gelak panjang gua..dengan selamba pulak gua jawab tapi secara tertib dan sedikit suara distortion...mana buleh lawan bapak sendiri...alaa..Bah!!Mende-mende ni laa yang bagi rezeki kat orang selama ari ni...nanti esok-esok ada anak buleh laa bagi kat dia mainan ni pulak!!Heh!!Abah gua tersenyum dan terdiam..dan sampai sekarang Abah gua tak terdetik nak tanya soalan tu...(Tima kasih kerana memahami!!)

3 comments:

  1. ape kaitan iklan rokok ngan entry nih? aduiyaii...nak promot pun agak2 laa...huhu...

    best la bapak ko...kalo bapak aku...tak banyak soal dah bakar dah sume tu...wuuu~~!!!

    ReplyDelete
  2. ntah!!gua pun dah pelik dah ni..jual rokok kat sini buat hapa..org jual la kain batik,butang labuchi ke,pasu seramik..
    hahahahah!!mula dia tak paham gak...lama gak gua kena amik ati tu...

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin