Thursday, April 23, 2009

MAJALAH GELAGAT


-Gua sebenarnya asal dari majalah GELAGAT..Ini member lama2 gua...dari kiri tu..Leno tapi masuk Ujang jadik Lepat.Heh!memang gua nak kantoikan member ni...pastu Sindirela tapi dah tukar jadik Bendi,Aly Fadhillah..dah kerja pejabat tanah,Zaim nama dia dulu lam GELAGAT dah tukar jadik Kuyup,Kienaka dah duduk Naka,Kedah dan dah bersara dari arena perkartunan..gua yang kat atas sekali laaa..Bila nak re-union ntah laa!!

6 comments:

  1. k aku minat dgn korang nie dulu...ingat plk masa dulu2...

    ReplyDelete
  2. alaaahai...ada jugak citer pasal gelagat...rindunye ko nyer lulisan masa zaman DAN dulu....adeh...^_^

    ReplyDelete
  3. rindu dengan Majalah Gelagat

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum..saya nak tau cam mane nak contact abg ali (gelagat)? Saya dah lama cari abg ali ni harap dpt email sy kat ayu_origin3107@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. Takde ke majalah lama gelagat...mna mau carik

    ReplyDelete
  6. Takde ke majalah lama gelagat...mna mau carik

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin