Tuesday, May 26, 2009

BAND OF BROTHERS


-Ni pun salah satu aktiviti kitaorang dulu..main perang-perang..pasal kecik-kecik dulu tak puas main sangat kot..tapi cakap ko..memang best tak ingat pasal buleh tembak member,tembak bos,tembak makcik jemur kain,tembak kerani pejabat..pendek kata suma kitaorang tembak..Ni kununnya aksi berani mati laa ni padehal diorang ni kalau nak kencing pun mintak berteman..inikan pulak nak pegi perang!!hahaha..ini tak termasuk gua laa..pasal gua memang askar dulu,penah follow askar gurkha 5 tahun...berapa kali puncak Borneo ngan Himalaya tu gua sampai..bedebah betul riak gua ni..jap gua nak tampar diri sendiri bagi sedar!!Okeh!Ni la geng APO dedulu..Gua,Rambai,Sireh,Kopi,Sagu,Lambok,Oren,Belitong,Petai,Rudy,Nizam Bachok dan jugak Beberk.Yang betul2 ada sampai sekarang tinggal la gua,Petai ngan Rambai..yang lain suma dah jadi freelancer. (PANDAN)

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin