Friday, May 8, 2009

KUGIRAN DITEPI PANTAI...


-Ni pun salah satu dari kerja gua dulu-dulu.Sememangnya gua memang suka band surf ni dulu..dan bila diberi peluang untuk menghasilkan cover bebudak Kugiran Di Tepi Pantai ni...gua sapu terus laa!heh!Cuma gua tak puas ati sedikit pasal artwork tu di'reduce' sebegitu...jadi artwork tu nampak kembang la sikit.Time tu gua ingat diberi mandat untuk cover poster.jadi gua buat la saiz A4.emm..takpe laa..gua dapat job ni pun dah satu penghargaan bagi gua.Kalau yang tak penah dengar lagu2 KDTP ni...pepandai la carik!!Memang sesuai untuk halwa telinga gua.Lee Kombat still rules!!

2 comments:

  1. Hahah..
    Gua ingat lagi cover album ni..
    Memang menarik..
    Dari stroke pun gua dah cukup kenal sapa pelukisnya..

    ReplyDelete
  2. Hahahahahah!!Gua ingat takde orang tau...

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin